Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

עמנואל מורנו / יומן מרכז מורשת מנחם בגין: אות הוקרה לסא"ל עמנואל מורנו / כבית ספר השואף לחנך לאורו של עמנואל ,אנו מאמינים כי חינוך דתי הולם הטומן בחובו ערכי מוסר, ערכי שותפות ותרומה, המשלבים לימודים עיוניים מאתגרים.

עמנואל מורנו / יומן מרכז מורשת מנחם בגין: אות הוקרה לסא"ל עמנואל מורנו / כבית ספר השואף לחנך לאורו של עמנואל ,אנו מאמינים כי חינוך דתי הולם הטומן בחובו ערכי מוסר, ערכי שותפות ותרומה, המשלבים לימודים עיוניים מאתגרים.. 12 שנים לאחר מותו נחשפה הקלטה שלו מטקס קבלת דרגה, שנה. אשר נקרא על גיבור ישראל סאל עמנואל מורנו. אביו של סאל עמנואל מורנו זל, אילן מורנו, קרא הערב (חמישי) להסיר את האיפול שקיים סביב נסיבות מותו של בנו, קצין סיירת. כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים על עמנואל מורנו מרוכזים באתר כיפה. עמנואל מורנו הוביל כוח של כמאה לוחמים לפעולה בגזרת בעלבכ לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף.

פרידה מסאל עמנואל מורנו זל. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים על עמנואל מורנו מרוכזים באתר כיפה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for עמנואל מורנו. איש של עשיה רבה ומיעוט בדיבור, חבר אמיתי ואוהב אדם, איש אמונה שמחובר לעם ישראל ותורת ישראל ברבדים העמוקים שלה.

ההרוג בלבנון: סגן-אלוף עמנואל מורנו
ההרוג בלבנון: סגן-אלוף עמנואל מורנו from www.ynet.co.il
אשר עודכנו בנושא וכמובן גם נתנאל וגם עוזי ומשה כמו תמיד נרתמו מיידית לסייע ולהחזיר את המקום לקדמותו ולכבד את זכרו של סאל מורנו. סגן אלוף עמנואל מורנו נהרג במלחמת לבנון השנייה ועד היום תמונתו אסורה לפרסום. מחנה עמנואל (ג'וליס) נמצא על כביש 3 בין אשקלון לצומת מלאכי. קולו של עמנואל מורנו, שהושמע היום לראשונה (מתוך ynet). גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו החידתית. הסרטון המרגש שהוקרן בערב יום הזיכרון 2018. עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. עמנואל מורנו (במרכז) ולצדו נפתלי בנט ומתן כהנא | צילום:

לראשונה נחשפת הקלטה של עמנואל מורנו זל.

באירועים שונים, בטקסי זיכרון, מושכת בתו הבכורה. כבית ספר השואף לחנך לאורו של עמנואל ,אנו מאמינים כי חינוך דתי הולם הטומן בחובו ערכי מוסר, ערכי שותפות ותרומה, המשלבים לימודים עיוניים מאתגרים. קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. חכ מתן כהנא פרסם ברשת החברתית פייסבוק סיפור על עמנואל מורנו. עד היום הותרו לפרסום שני מבצעים בלבד שבהם השתתף מורנו, בהם 'עוקץ ארסי' שבמהלכו נחטף המחבל מוסטפא דיראני מביתו בלבנון. אז עמנואל מורנו, שפעולות חייו והנסיבות המדויקות בהן מצא את מותו נמצאות באיפול כבד, מכונה זה שנים כלוחם הטוב בעולם. איש של עשיה רבה ומיעוט בדיבור, חבר אמיתי ואוהב אדם, איש אמונה שמחובר לעם ישראל ותורת ישראל ברבדים העמוקים שלה. סיפור חייו של סאל עמנואל מורנו היד י' שבט התשעה. עמנואל מורנו הוביל כוח של כמאה לוחמים לפעולה בגזרת בעלבכ לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף. להלן הקווים המגיעים אל המחנה: לראשונה נחשפת הקלטה של עמנואל מורנו זל. גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו החידתית. הסרטון המרגש שהוקרן בערב יום הזיכרון 2018.

קצין ולוחם ישראלי בסיירת מטכל. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for עמנואל מורנו. להלן הקווים המגיעים אל המחנה: באירועים שונים, בטקסי זיכרון, מושכת בתו הבכורה. אשר עודכנו בנושא וכמובן גם נתנאל וגם עוזי ומשה כמו תמיד נרתמו מיידית לסייע ולהחזיר את המקום לקדמותו ולכבד את זכרו של סאל מורנו.

חנוכת רחוב על שם סא"ל עמנואל מורנו הי"ד באשקלון - אשקלונייעס
חנוכת רחוב על שם סא"ל עמנואל מורנו הי"ד באשקלון - אשקלונייעס from ashkelnayes.co.il
עמנואל מורנו היד, החייל היחיד בתולדות צהל שכל פרט לזיהויו נאסר לפרסום גם אחרי מותו, נחשף היום במעט. קולו של עמנואל מורנו, שהושמע היום לראשונה (מתוך ynet). עד היום הותרו לפרסום שני מבצעים בלבד שבהם השתתף מורנו, בהם 'עוקץ ארסי' שבמהלכו נחטף המחבל מוסטפא דיראני מביתו בלבנון. 12 שנים לאחר מותו נחשפה הקלטה שלו מטקס קבלת דרגה, שנה. חכ מתן כהנא פרסם ברשת החברתית פייסבוק סיפור על עמנואל מורנו. החיילים ניהלו חילופי אש עם אנשי חיזבאללה והמשיכו בדרכם, עד שנאספו בידי מסוקים. כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים על עמנואל מורנו מרוכזים באתר כיפה. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

בחטיפת גלעד שליט, עמנואל מורנו זצל היד היה מהראשונים שהגיעו לשטח מהיחידה המובחרת בה שרת, ומיד החל לפעול.

קרא הכל על עמנואל מורנו באתר החדשות כיפה: להלן הקווים המגיעים אל המחנה: איש של עשיה רבה ומיעוט בדיבור, חבר אמיתי ואוהב אדם, איש אמונה שמחובר לעם ישראל ותורת ישראל ברבדים העמוקים שלה. פרידה מסאל עמנואל מורנו זל. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for עמנואל מורנו. כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים על עמנואל מורנו מרוכזים באתר כיפה. סגן אלוף עמנואל מורנו נהרג במלחמת לבנון השנייה ועד היום תמונתו אסורה לפרסום. קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג. עד היום הותרו לפרסום שני מבצעים בלבד שבהם השתתף מורנו, בהם 'עוקץ ארסי' שבמהלכו נחטף המחבל מוסטפא דיראני מביתו בלבנון. כבר ביום למחרת הגיע למקום צוות ממחלקת האחזקה של עיריית ירושלים אשר שטף קירצף. עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. זה קורה באמצעות קולו שהותר לפרסום, מאירוע שהתרחש לפני 12 שנה, בו נשא דברים ואמר דברי תורה בהם הזכיר את.

עמנואל מורנו (במרכז) ולצדו נפתלי בנט ומתן כהנא | צילום: אביו של סאל עמנואל מורנו זל, אילן מורנו, קרא הערב (חמישי) להסיר את האיפול שקיים סביב נסיבות מותו של בנו, קצין סיירת. עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for עמנואל מורנו. אשר נקרא על גיבור ישראל סאל עמנואל מורנו.

‫עמנואל מורנו (חלק 3 מתוך 12) - אזכרה במלאת 12 שנים ...
‫עמנואל מורנו (חלק 3 מתוך 12) - אזכרה במלאת 12 שנים ... from i.ytimg.com
17 שנים, עד מותו בגיל 35, שירת עמנואל מורנו בתפקידים שונים בצבא. גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו החידתית. באירועים שונים, בטקסי זיכרון, מושכת בתו הבכורה. דעואל שלו, חברו של עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במלחמת לבנון השניה, פרסם בבלוג שלו פוסט, בו הוא לפוסט, שנכתב בערב יום הזיכרון לפני כשנתיים, צורפה תמונה נדירה של מורנו מטיול בסיני, בו הוא נראה עומד. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for עמנואל מורנו. אשר נקרא על גיבור ישראל סאל עמנואל מורנו. אשר עודכנו בנושא וכמובן גם נתנאל וגם עוזי ומשה כמו תמיד נרתמו מיידית לסייע ולהחזיר את המקום לקדמותו ולכבד את זכרו של סאל מורנו. אז עמנואל מורנו, שפעולות חייו והנסיבות המדויקות בהן מצא את מותו נמצאות באיפול כבד, מכונה זה שנים כלוחם הטוב בעולם.

איש של עשיה רבה ומיעוט בדיבור, חבר אמיתי ואוהב אדם, איש אמונה שמחובר לעם ישראל ותורת ישראל ברבדים העמוקים שלה.

איש של עשיה רבה ומיעוט בדיבור, חבר אמיתי ואוהב אדם, איש אמונה שמחובר לעם ישראל ותורת ישראל ברבדים העמוקים שלה. להלן הקווים המגיעים אל המחנה: קרא הכל על עמנואל מורנו באתר החדשות כיפה: גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו החידתית. כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים על עמנואל מורנו מרוכזים באתר כיפה. 12 שנים לאחר מותו נחשפה הקלטה שלו מטקס קבלת דרגה, שנה. קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. זה קורה באמצעות קולו שהותר לפרסום, מאירוע שהתרחש לפני 12 שנה, בו נשא דברים ואמר דברי תורה בהם הזכיר את. עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. חכ מתן כהנא פרסם ברשת החברתית פייסבוק סיפור על עמנואל מורנו. סיפור חייו של סאל עמנואל מורנו היד י' שבט התשעה. דעואל שלו, חברו של עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במלחמת לבנון השניה, פרסם בבלוג שלו פוסט, בו הוא לפוסט, שנכתב בערב יום הזיכרון לפני כשנתיים, צורפה תמונה נדירה של מורנו מטיול בסיני, בו הוא נראה עומד. מאיה מורנו, האמא, נצרה את הרגע במצלמה קטנה והתמונה הזאת תהפוך לימים לזיכרון המוחשי ביותר של הבת במידה רבה סיפורו של עמנואל מורנו מציב את בתו אביה במוקד.